MARKETING
1. SPRÁVCA
Správcom osobných údajov je CFH Group, a.s., Voděradská 1853, 251 01 Říčany, IČ 28511999, zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu v Prahe, oddiel B, vložka 14960 (ďalej len „Správca“).
2. VAŠE PRÁVA
Vo vzťahu k danému spracovaniu Vám svedčí právo na:
a. ODVOLANIE SÚHLASU – súhlas je možné odvolať kedykoľvek zaslaním e-mailu na adresu info@magniflex.cz. Odvolanie súhlasu nebude mať vplyv na zákonnosť spracovania osobných údajov, ktoré bolo vykonávané pred jeho odvolaním. Odvolaním súhlasu bude ukončené spracovanie Vašich údajov za marketingovými účelmi;
b. PRÍSTUP – právo na informáciu, či sú alebo nie sú Vaše osobné údaje spracovávané. Ak sú osobné údaje spracovávané ďalej právo na informácie o spracovaní v predpísanom rozsahu a právo za určitých podmienok získať kópiu spracovávaných údajov;
c. OPRAVU – právo požadovať vykonanie opravy, ak sú spracovávané osobné údaje nepresné. Prípadne právo požadovať doplnenie, ak nie sú údaje úplné;
d. VÝMAZ (právo byť zabudnutý) - právo žiadať za právnymi predpismi stanovených podmienok (odvolanie súhlasu, ukončenie zmluvy, protiprávnosť spracovania) vymazanie údajov;
e. OBMEDZENIE SPRACOVANIA – právo požadovať označenie a prípadné obmedzenie (pozastavenia) spracovanie do času overenia presnosti údajov, zákonnosti spracovania, vybavenie námietky alebo kvôli ochrane Vašich záujmov (uplatnenie alebo ochrana či obrana práv a právnych záujmov);
f. SŤAŽNOSŤ – právo obrátiť sa na Úrad pre ochranu osobných údajov so sťažnosťou voči Správcovi, spracovaniu či podmienkam uplatňovaniu práv. Kontaktné a ďalšie údaje o úrade viď www.uoou.cz;
g. PRENOSITEĽNOSŤ – právo za právnymi predpismi stanovených podmienok získať údaje pre ďalšie spracovanie Vami určenou inou osobou, ktoré údaje poskytnete, či si žiadať ich priame poskytnutie k ďalšiemu spracovaniu inou osobou.
Ďalej Vám prináleží právo na:
NÁMIETKU – právo požadovať, aby ďalej neboli spracovávané Vaše osobné údaje pre plnenie úloh vo verejnom záujme, kvôli oprávneným záujmom Správcu či tretej osoby alebo za účelom marketingu.
K jednotlivým právam, ich podrobnej charakteristike, podmienkam ich vzniku a uplatneniu viď príslušný odkaz. K postupu, ako práva uplatniť, TU.
U Správcu nie je ustanovený POVERENEC PRE OCHRANU OSOBNÝCH ÚDAJOV.
3. ÚČEL SPRACOVANIA
Správca spracováva osobné údaje za účelom marketingu: Zasielanie informácií o tovare a službách Správcu, vrátane informácie o predajných akciách na tovar alebo služby Správcu organizovaných Správcom alebo predajcom jeho tovaru alebo služieb, o spotrebiteľských akciách organizovaných Správcom alebo predajcom jeho tovaru alebo služieb, ktoré sa týkajú tovaru alebo služieb Správcu. Obchodné oznámenia zohľadňujú predpokladané potreby, záujmy, preferencie a nákupné správanie adresáta.
4. PRÁVNY PODKLAD SPRACOVANIA
Právnym podkladom spracovania osobných údajov je: súhlas subjektu údajov (čl. 6 odst. 1 písm. a) všeobecného nariadenia).
5. ROZSAH ÚDAJOV, ktorý je spracovávaný
Správca spracováva za hore uvedeným účelom tieto osobné údaje:
Identifikačné a kontaktné údaje, tj. meno a priezvisko, akademický titul, oslovenie, názov firmy, adresa el. pošty.
6. POSKYTNUTIE ÚDAJOV JE DOBROVOĽNÉ.
Poskytovanie osobných údajov je dobrovoľné.
7. DOBA, počas ktorej sú osobné údaje ukladané a spracovávané
Správca spracováva osobné údaje za účelom podľa odst. 3: do odvolania súhlasu.
8. MIESTO, kde budú osobné údaje spracovávané
Miestom spracovania osobných údajov je: Sídlo správcu a zabezpečené multimediálne cloudové prostredie.
9. PRÍJEMCOVIA, ktorým môžu byť osobné údaje poskytnuté
Osobné údaje sú poskytované týmto príjemcom (kategórie príjemcov): NEBUDÚ ŽIADNI PRÍJEMCOVIA.
10. TRETIE KRAJINY
V rámci spracovania NIE SÚ osobné údaje poskytované mimo EÚ.
11. SPRACOVATEĽ
Na spracovaní osobných údajov môže participovať spracovateľ osobných údajov v zmysle čl. 4 bodu 8 všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov, alebo tretia Správcom poverená osoba k spracovaniu osobných údajov. V takých prípadoch Správca minimalizuje riziko neoprávneného sprístupnenia, zničenia, spracovania, či straty osobných údajov.
12. AUTOMATIZOVANÉ ROZHODOVANIE A PROFILOVANIE
Automatizovaným rozhodovaním sa rozumie rozhodovanie technologickými prostriedkami alebo na základe výsledkov činnosti technologických prostriedkov bez podráždenie/voľného rozhodovania človeka
Profilovaním sa rozumie použitie osobných údajov k hodnoteniu niektorých osobných aspektov človeka, napríklad odhad jeho pracovného výkonu, ekonomickej situácie, zdravotného stavu, osobných preferencií, záujmov, spoľahlivosti atď.
V súvislosti so spracovaním osobných údajov NEDOCHÁDZA k automatizovanému rozhodovaniu.
V súvislosti so spracovaním osobných údajov NEDOCHÁDZA k profilovaniu.